فناوری اطلاعات و ارتباطات

فناوری اطلاعات و ارتباطات
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است


درست مثل دنیای گوشی‌های موبایل و کامپیوترهای شخصی، دنیای تلویزیون‌ها هم، روزبه‌روز جذاب‌تر می‌شود. شرکت‌های سازنده‌ی تلویزیون‌ها، دیگر به کیفیت تصویر بسنده نمی‌کنند و سعی می‌کنند تا انواع و اقسام فناوری‌های روز را وارد این دستگاه‌های جذاب کنند. امروزه تلویزیون‌ها کاملا هوشمند شده‌اند و حتی می‌توانند یک سری از وظایف کامپیوترهای شخصی را هم انجام دهند. همین موارد باعث شده‌اند تا دنیای تلویزیون‌ها، در عین جذابیت، بسیار پیچیده شود. شرکت‌های مطرح در صنعت تلویزیون، سالانه ده‌ها مدل متفاوت با امکانات مختلف را روانه‌ی بازار می‌کنند که انتخاب یک مدل مناسب از میان تمام آن‌ها، کار راحتی نخواهد بود. اکثر کاربران، خرید تلویزیون را برمبنای دو فاکتور اصلی «سایز» و «قیمت» انجام می‌دهند و فاکتورهای «دقت»، «پنل و فناوری ساخت» و غیره، در درجه‌ی دوم قرار می‌گیرند.

TV_Buying_Guide_00

سید حبیب ترابی
۲۸ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

ضبط صدا در ویندوز کار ساده ای است که میتوان با وصل کردن یک میکروفون یا یک دستگاه ضبط و پخش صدا به جک های صدای مادربورد آن را انجام داد. بعد از وصل کردن میتوانید صدای ورودی را با نرم افزاری مناسب ضبط کنید.

با این حال ممکن است ندانید که میتوانید صدایی که در حال پخش برروی کامپیوتر یا لپ تاپ است را ضبط کنید، مثلا این صدا از یک برنامه یا از یک وبسایت است. هرصدایی از بلندگوی های سیستم می آید را میتوان به عنوان یک فایل ذخیره کرد و بعدا استفاده کرد. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا مراحل ضبط کردن صدای پخش شده در سیستم را به شما نشان دهیم.

 

 

1. لازم است تا تغییراتی در تنظیمات صدای ویندوز انجام دهید، پس روی عکس بلندگوی تسکبار ویندوز کلیک راست کرده و گزینه Recording Devices را از منوی باز شده انتخاب کنید:

 

ضبط کردن صدای ویندوز بر روی سیستم یا لپ تاپ

سید حبیب ترابی
۰۳ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر