فناوری اطلاعات و ارتباطات

فناوری اطلاعات و ارتباطات
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

تمام اطلاعات را به راحتی به گوشی جدید اندرویدی منتقل کنید

با استفاده از                   Samsung Smart Switch Mobile

      دانلود 1                         دانلود 2     

 

سید حبیب ترابی
۲۸ مهر ۹۸ ، ۲۲:۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

باز کردن منوی سرویس مخفی تلفن های هوشمند سری گلکسی سامسونگ

در ساخت بسیاری از محصولات دیجیتال  شرکت ها از کدهای مخفی بعنوان بخشی از نرم افزارهای کامپیوتری ارائه شده خود استفاده می کنند و این موضوع همچنان ادامه دارد. زمانیکه شما از مجموعه ای از دستورات مشخص که معمولا محرمانه می باشند استفاده کنید یکسری اطلاعات و یا در برخی مواقع عملکردهای خاصی در دستگاه شما ظاهر می شود. مثلا در سیستم عامل اندروید اگر در منوی تنظیمات، قسمت درباره دستگاه (About Device)، بر روی نسخه اندروید (Android Version) دستگاه چند بار تپ بکنید، یک برنامه شبه بازی که معرف همان نسخه از اندرویدی که بر روی دستگاه در حال اجراست به نمایش در می آید که با چند عمل جالب با کاربر تعامل می کند. اما موضوعی که قرار است به آن اشاره کنیم مربوط به نرم افزار خاصی نیست بلکه یک منوی مخفی در تلفن های هوشمند سری گلکسی سامسونگ است که می توانید از آن برای آزمایش صحت عملکرد قسمت های مختلف تلفن هوشمندتان مثل، حسگرها، صفحه لمسی، بلنگو، صفحه نمایش و … استفاده کنید. احتمالا مشتاق شدید که این کد چیست و با وارد کردن آن قرار است به چه اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید.

برای دسترسی به این منوی مخفی ابتدا باید برنامه شماره گیر تلفن همراه خود را باز کنید و سپس به ترتیب از چپ به راست کد زیر را وارد کنید بعد از وارد کردن آخرین کاراکتر # بلافاصله منوی سرویس مخفی باز خواهد شد.

*#0*#
دسترسی به منوی سرویس مخفی گوشی های گلکسی سامسونگ

دسترسی به منوی سرویس مخفی گوشی های گلکسی سامسونگ

سید حبیب ترابی
۲۵ مهر ۹۸ ، ۲۱:۵۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پیدا کردن ، بازیابی و حذف پسورد PDF

در اینترنت کتاب های الکترونیکی زیادی وجود دارند که دارای فرمت PDF (پی دی اف) هستند. بعضی از این پی دی اف ها دارای رمز هستند و به اصطلاح با این رمز محافظت می شوند. در چنین مواقعی کاربر قادر به دسترسی به محتویات این فایل های پی دی اف نیست. یکی از نرم افزارهایی که برای برداشتن رمز فایل PDF استفاده میشود برنامه APDFPR است که مخفف Elcomsoft Advanced PDF Password Recovery است. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از تمام ورژن های آکروبات را دارد. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی Thunder Tables توانایی پیدا کردن ۴۰ بیت پسورد را دارد.

برای برداشتن رمز از PDF ابتدا برنامه را باز کنید و روی دکمه open در سمت چپ کلیک کنید. فایل PDF رمز دار را انتخاب کنید و روی open کلیک کنید.

remove password of pdf

سید حبیب ترابی
۲۳ مهر ۹۸ ، ۲۰:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

همراه اول 

جهت تماس با  کارشناسان همراه اول  ابتدا شماره 9990 را با سیم کارت همراه اول گرفته سپس عدد 1 را وارد کرده سپس عدد صفر را وارد کنید . 

جهت خرید بسته همراه اول   ستاره 1 مربع را شماره گیری کنید .

*1#

 

جهت مشاهده ی مقدار بسته ی استفاده شده  شماره زیر را وارد کنید .

*100*0#

 

 

سید حبیب ترابی
۱۳ مهر ۹۸ ، ۱۹:۳۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر