فناوری اطلاعات و ارتباطات

فناوری اطلاعات و ارتباطات
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها

ویدئو پروژکتور

دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰ ق.ظ

در ویدئو پروژکتورهایی که پورت HDMI ندارند ( برخی از مدل های بنکیو ) جهت نمایش تصویر هم بروی پرده وهم بر روی مانیتور  باید یک کابل VGA  از مانیتور به پورت Monitor Out  ویدئو پروژکتور که مشکی است وصل شود و یک کابل VGA  دیگر از کیس به پورت Computer IN 1  که آبی رنگ است وصل شود ضمنا حتما باید دو پورت آبی و مشکی کنار هم بر روی ویدئو پروژکتور انتخاب کرد . 

در این روش چون کابل مانبتور به ویدئو پروژکتور وصل می باشد باید ویدئو پروژکتور اول روشن شود تا تصویر کیس بر روی مانیتور نمایش دهد در غیر اینصورت حتی اگر کیس هم روشن باشد هیچ چیزی بر روی مانیتور نمایش داده نمی شود.( این هم یکی از معایب استفاده از کابل هایVGA  به جای HDMI میباشد ) .

نکته :

کابل HDMI  علاوه بر انتقال صوت و داده و تصویر با کیفیت بالا  ، سریعتر از VGA باعث میشود که همزمان تصویر هم بر روی مانیتور و هم بر روی پرده نمایش دهد . 

بنابراین در ویدئو پروژکتورهایی که پورت HDMI ندارند به دلیل استفاده از کابل VGA  علاوه بر کیفیت پایین وهزینه بالا دوتا کابل VGA حتما باید استفاده شود.

در صورتی  که از لپ تاپ به عنوان سیستم متصل به ویدئوپروژکتور استفاده می کنید به دلیل مجتمع بودن مانیتور و کیس میتوان فقط از یک کابل VGA برای نمایش همزمان تصویر بر روی لپ تاپ و پرده استفاده کرد.

نمایش گزینه های کلید های ویندوز +P 

 

  • Duplicate: در این حالت تصویر کامل هم بر روی صفحه نمایش و هم بر روی لپ تاپ نمایش داده می‎شود.
  • Extend: در این حالت تصویر کامل ویندوز بر روی مانیتور لپ تاپ و فقط تصویر پس زمینه از طریق ویدئو پروژکتور نمایش داده می‎شود.
  •  second screen only یا projector only : در این حالت تصویر فقط بر روی پرده پروژکتور پخش خواهد شد.
  • computer only: در این حالت تصویر فقط در مانیتور لپ تاپ مشاهده می شود.

 

۹۷/۱۲/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی